Whoow wat een geld!!

24 december 2008 - Delft, Nederland

WHOOOOOH WAT EEN GELD...... Dit is steeds wat ik denk als ik aan de kerstspecial van gister denk!

Bij het altijd zo gezellige Dios in Den Hoorn was er gister de grote kerstspecial van Bak & Ba (2 super aardige gasten die mij geholpen hebben met geld inzamelen, thnx!).

Er was van te voren afgesproken dat de heft van het loterij geld naar mij zou gaan en de andere helft naar de club. Thuis had ik alvast een praatje voorbereid en wat posters met informatie gemaakt. Na de wedstrijd van heren 1 stroomde de kantine aardig vol en werd het tijd voor mijn praatje. Nou daar stond ik dan... op het podium met een microfoon! Gelukkig was mijn verhaal en vooral het doel van de reis duidelijk. Het geld stroomde gelijk binnen! Veel mensen hebben mij persoonlijk geld gegeven, super bedankt! Heel gaaf om te zien en te voelen dat iedereen mij steunt en vertrouwt dat het geld op een goede plek komt ;)

Uiteindelijk heb ik deze avond rond €800 opgehaald!! Een deel van het geld gaat naar de stichting Teachers4Teachers en verder wil ik er ook onderwijs gerelateerd materiaal van kopen.

Ik kan niet anders zeggen dan: iedereen heeeeel erg bedankt!!!

Kerstspecial Dios Den HoornKerstspecial Dios Den HoornKerstspecial Dios Den Hoorn