Day off...

20 februari 2019 - Diani Beach, Kenia

Heerlijk een dagje vrij en even bijkomen! nou ja dagje vrij... gewoon een wekker om 06.30 uur ;) Deze keer een wekker om op tijd weg te gaan om te gaan snorkelen. Na een hobbelige taxirit ( de weg was nog niet af...) zijn wij met een kleine groep van Teachers4Teachers op een boot gestapt. Met deze boot zijn wij gaan varen naar Wasini eiland. Het varen zelf was al een feestje, lekker de zee op. Na ongeveer een uur varen hebben mochten wij snorkelen. Na een aantal keer flink wat water in mijn pijpje werd ik er steeds beter in. Veel mooie vissen gezien en wat koraal. Ben opzoek gegaan naar een zeepaard, helaas niet kunnen vinden. Wel een zeester! Na het snorkelen kregen wij nog een lunch en met de boot terug naar de haven. Onderweg werd er een hoop gezongen en muziek gemaakt in de boot. Keniaanse mensen houden erg van muziek maken en zingen!

Na het snorkelen nog een plonsje gemaakt in het zwembad en twee houten mooie beeldjes gekocht ( een keniaanse papa en een keniaanse mama ;)

Vanavond vroeg naar bed want morgen begint observatieronde 2. Dat betekent de klassen weer in en kinderen ontmoeten, zin in!

Ook een groot compliment voor groep zeepaard (+ juf Deborah!!)!! Super leuk om te zien dat jullie ook druk bezig zijn over Kenia. Leuk om al die blije gezichten te zien, mis jullie wel beetje hoor!

Groetjes,

Sandra

3E3E21D7-8902-4C36-994D-1E8B945FB98D42FFA268-CB0C-40A7-AA50-43CE570EA80541BD26B9-B86B-4119-9E3E-027AEB4AD164CFD3E429-CEED-431D-A036-F72460DB27D31E02C5D5-6A54-4467-BA83-0CA6030CA56569692921-68AF-4AC2-B7F5-A5E097D6F1F5F7A7E6A6-E29C-4298-A621-14D96E600D04

1. Aad en Leny:
    20 februari 2019
    Hoi Sandra, lekker om ook een dag vrij te zijn en leuk om dan te gaan snorkelen. Kom je een beetje bij ontspannen is ook belangrijk. Het is leuk dat je op de hoogte gehouden wordt wat je klas hier in Delft doe, jij zal daar na de vakantie nog aanvulling op kunnen geven. Nu weer lekker aan de voorbereiding voor morgen beginnen. Succes met dag 2 van het observeren. Liefs Aad en Leny😘😘
  2. Pa en Ma:
    20 februari 2019
    Hoi heerlijk om te lezen even een dagje vrij. En wat gaaf het snorkelen. Wij bedachten net dat je pas 1 week weg ben, maar aan je verhalen te lezen lijkt het wel veeeeeel langer. Zoveel jij al meegemaakt heb. Succes morgen en het gaat vast goedkomen. Fijne avond nog en tot morgen liefs pa en ma. 😘😘😘👍🏻
  3. Els:
    20 februari 2019
    Hallo Sandra Wat fijn om een dag lekker te onspannen, dat heb je ook even nodig. Snorkelen is leuk je ziet dan een hoop mooie dingen onder water. Wij willen je voor morgen weer succes wensen. Het is wel fijn om iedere dag je verslag te lezen. Groetjes Jan en Els