The final celebration

23 februari 2019 - Diani Beach, Kenia

The final celebration.... De laatste dag!!

Na een korte nacht (die zwembadbar is toch wel gezellig ‘s avonds ;) de wekker voor de laatste keer. Tijd voor de grote afsluiting.
En tijd om mijn mooie Afrikaanse jurk aan te doen;) Na het ontbijt met busjes naar een feest terrein, waar alle genodigden al waren. Ongeveer met 600 (!!!) mensen, een grote kleurrijke bedoeling. Al snel hadden wij onze groep teachers van de workshops en groepsbezoeken gevonden. Een hoop knuffels, kussen en handen geschud. Iedereen weer blij om elkaar te zien. Gelijk werden Ingrid, Jeanne en ik in een mooie jurk van hun gehesen.

Na wat officieel gepraat, tijd voor alle optredens. Elke groep had een eigen optreden met een dans. Zo mooi al die blije en vooral dankbare gezichten. Onze dans ging ook prima, gewoon beetje meezingen, billen schudden en lachen! Na nog wat formele toespraken en diploma uitreikingen voor de schoolopleiders (mede mogelijk gemaakt door T4T, mooi project!) kwam er ook nog een Afrikaanse dansband optreden. Super gaaf! Een mooie afsluiter van een mooi project...

Nu komende tijd maar eens alles een plekje geven en laten bezinken. Erg dankbaar en zo waardevol dat ik een hoop Keniaanse vrienden heb mogen maken en mijn vak heb mogen uitvoeren in dit mooie land!

Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn verhalen en naar mijn telefoon.
Ik heb lang niet alles beantwoord, sorry daarvoor;) Ik stop nu met blog bijhouden.

Ik ga nu nog weekje vakantie vieren hier (lees: op safari, snorkelen en relaxen).

Hakuna matata!!

Sandra

432A585F-D5B1-4FDC-A713-15681866D94D549D1E8D-2E4D-4877-B739-0C11DC74D84A49DA3394-C7E5-46F3-922D-AE4F15760BCB9920F8B9-1D1C-47F8-BA93-42F65006AA7DEA7C0E81-9375-4539-B718-5DB5C5C933A418B94CD5-395B-4868-865E-003D926F1C6FACD1CD6F-8F32-4C3A-B4BF-68AAB76C1C1AFDE126D5-CDA0-474A-A6A3-75FED1E05E8B

1. Pa en Ma:
    23 februari 2019
    Lieve Sandra wat een gave leuke foto’s en wat jammer dat het nu voorbij is. Jij zal het gaan missen maar wij ook. Hebben zo genoten van je verslagen. En al je belevenissen. Nog veel plezier in Kenia en rust ook een beetje uit. Trouwens wat een leuke groepsfoto’s van jullie en allemaal zo mooi gekleed. Dikke kus 💋💋💋
  2. Els:
    23 februari 2019
    Hallo Sandra wat een leuke foto's die groeps foto is erg kleurrijk en gaaf. We zullen je verslag gaan missen, het was voor jou een belevenis maar voor ons ook. Ga nu maar lekker genieten van je vakantie dat heb je wel verdiend. Heel veel plezier nog dikke kus Jan en Els 👍🏻💋😂😍😄🕶🍸🍷🏊
  3. Aad en Leny:
    23 februari 2019
    Hoi Sandra, wat een leuke afsluiting van de interessante week. Je heb een hoop ervaring opgedaan en leuke en lieve mensen meegemaakt. De groepsfoto is een leuke tot om op terug te kijken. We zullen he verhalen en foto’s gas missen, maar ga nu nog een weekje lekker nagenieten en nog een stukje cultuur opsnuiven. Nog veel plezier en een dikke kus Aad en Leny 😘💋🐒🐆🌞
  4. Suzanbe:
    24 februari 2019
    Wat een mooi avontuur San!! Iets wat je nooit meer vergeet! Nu lekker genieten van een weekje vakantie😘
  5. Sabrina Buiser:
    24 februari 2019
    Mooie jurk San haha!! Wat is het een gaaf avontuur geweest voor je! :-) Nu lekker bijkomen en genieten van je weekje vakantie! Veel plezier!!! Liefs Sab 😘
  6. Linde:
    25 februari 2019
    Hoi Sandra,
    Wat een bijzondere ervaring. Leuke verhalen met prachtige foto's. Vooral de foto's hoe kinderen daar leren en spelen met de materialen. Zo puur. Mooi. En ... de blije gezichten.
  7. Opa Kuiper:
    28 februari 2019
    Hallo Sandra Ik heb genoten van je verslagen Je hebt wel een geweldige tijd gehad Waar je nog lang aan kunt denken Veel liefs Opa
  8. Katinka:
    1 maart 2019
    Hè San,
    Wat een gave verhalen en foto’s!
    Hopelijk heb je nog een lekkere vakantieweek gehad! X