Welkom op mijn reisblog!

17 november 2018 - Delft, Nederland

Hallo allemaal!

Woensdag 13 februari 2019 vlieg ik met stichting Teachers4Teachers naar Kenia!

Teachers4Teachers is een stichting van vrijwilligers die het onderwijs in Kenia helpen te verbeteren. Vanuit de Laurentiusstichting mogen 3 leerkrachten in februari naar Kenia en ik ben een van de gelukkige.

Wat ga ik daar doen?

Komende tijd ga ik twee werkvormen bedenken, waarbij weinig materiaal nodig is, die het onderwijs iets minder klassikaal maken. Denk hierbij aan samenwerkings opdrachten of opdrachten in vorm van spelletjes. Deze werkvormen ga ik uitwerken en materiaal voor maken. In Kenia ga ik deze werkvormen uitleggen en ook doen met de senior teachters. Deze senior teachers gaan de werkvormen weer uitleggen aan junior teachers en op deze manier komen steeds meer teachers in aanraking met een andere manier van lesgeven.

Ook zal ik coaching en begeleidingsgesprekken voeren en observeren.

Op deze site kun je de voorbereidingen en het avontuur in Kenia volgen.

Veel leesplezier!

Groetjes,

Sandra

PS: Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    4 januari 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Pa en Ma:
    20 januari 2019
    Hoi Sandra,

Natuurlijk gaan wij je volgen zijn onwijs benieuwd naar je verhalen. Het gaat je vast lukken je kan het. Succes alvast met het voorbereiden van alles. Liefs Pa en Ma
  3. Aad en Leny:
    10 februari 2019
    Tuurlijk volgen we je, we zijn heel benieuwd wat je gaat mee maken. Het gaat nu opschieten. liefs Aad en Leny.
  4. Marco:
    12 februari 2019
    Hey nichieh, veel plezier en een fijne reis! ✈️
  5. Johan:
    12 februari 2019
    En ook van je andere, iets wat oudere neef...! Heel veel plezier, mooie indrukken en een nooit meer te vergeten bijzondere ervaring!
  6. Bionda Dunnewijk:
    Hé Sandra,
    Waanzinnig veel plezier en succes met deze mooie reis. Je neemt letterlijk 2 koffers bagage mee maar ik weet zeker dat jij daar veel meer achter gaat laten.
    Genieten en op jezelf vertrouwen.
    ( stiekem klein beetje makers jaloers😉).
    Ben uiteraard reuze benieuwd naar je verhalen en ervaringen!
    Dikke knuffel van je collegaatje😘
  7. Katinka:
    12 februari 2019
    Gaaf San! Ga het zeker volgen.
    Veel plezier en succes! Xx
  8. Sabrina Buiser:
    12 februari 2019
    Enjoy & succes San!!! :-) ik lees natuurlijk mee! Liefs!
  9. Mike:
    13 februari 2019
    Gaaf hoor San, heel veel plezier en succes!
  10. Ben Rietbergen:
    15 februari 2019
    Hey Sandra,
    Heel veel plezier. Dat je maar veel indrukken mag krijgen en meenemen.
    Ik (wij ook Lian) ga je volgen.
    Groet en succes.